Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

2008年8月18日 星期一

樂上加樂

今天最開心都是收到深信堂借堂申請獲批准的消息,我一直最擔心都是借堂的事。


神有時就是在一些掙扎位上試煉我們是否單單依靠祂,在人看來無希望的時候,祂就會開一條出路。 憑著信心,就會感受到神無盡的恩典 !


在尋找教堂時,我致電到好多間都說只接受雙方受浸者或是不外借等,只有信義宗的教堂有機會,而深信堂的牧師在8月初外遊及要待編教會年表才決定到。要教會先寫信才決定,適逢傳道人又放假,只好電郵資料給他。在這段時間我都有致電其他教堂,只因我在此事上都少信。


"深信" 實在太有意義了 ! 也提醒我要深信主必幫助我 !


感謝主的安排,為我們預備了教堂!


感謝何生放假都要幫我們寫推薦信,無言感激 !


如 經 上 所 記 、 『   神 為 愛 他 的 人 所 預 備 的 、 是 眼 睛 未 曾 看 見 、 耳 朵 未 曾 聽 見 、 人 心 也 未 曾 想 到 的 。 』


(林前2:9)


 


 


4 則留言:

  1. 恭喜晒你呀,我今日先睇你個blog咋,所以現在先知
    真係開心呢!!
     
    我想問深信堂都係一個受洗就可以申請??

    回覆刪除
  2. 我想問你地婚期係幾時呀??
    我都搵緊教堂...
    但堂果邊唔幫我寫介紹信....

    回覆刪除
  3. JSE Family in CHRIST2008年8月21日 凌晨12:16

    以我所知, book church大部份都要教會推薦信證明你係會員先得架.

    回覆刪除
  4. 我呢兩日都有打去問, 個職員話牧師唔o係度, 叫我第二打, 打左兩日都係咁講, 咁我下晝叫我男朋友打, 但係個職員又話上網睇就得; 網上有位就得, 我地睇過有期, 等埋牧師封信就即刻寄.
    我想問, 你記唔記得由寄申請表到confirm等左幾耐呀?

    回覆刪除