Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

2008年8月26日 星期二

深信堂

星期日去左深信堂睇睇, 睇下神預備既教堂係點先...


食完lunch就由教會行過去深水步,由嘉頓果度行上去. 都唔係好遠.


有個阿叔開門,佢好好人呀. 又好笑容, 我地走時仲恭喜我地.


入到禮堂, 有個阿姐仲帶我地去前堂俾我地影相, 仲開埋燈俾我地.


真係唔話得.


真係感恩呀. 各樣都好好



1 則留言:

  1. 你好,我星期二收到深信堂牧師打來,講可以借場給我地,當時係好開心,但需要三日內回覆是否要.昨晚我同男朋友放左工去視察環境,雖然入唔去到看....但mtr行去都不是十分遠.請問你有沒有整地圖教點行去?
    [JSE Family in CHRIST回覆04/17/2012 16:40:08]有整呀..你有需要到時俾個SOFTCOPY你呀. 恭喜你們呀!

    回覆刪除