Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

2010年11月14日 星期日

Phuket Day 4

早上起身,就落the restaurant 食早餐喇 ;)


Aleenta 個早餐好豐富, 質素都好好, 你一坐低佢就會放左一set 俾你.


有生果,cold cut, 甜點, 包...樣樣都好味好精緻.


另外可order menu 裡的hot item..多叫多款的...特別多有蛋的美食.


點了一個蛋外脆內軟,非常好味 ;)



今天早上落雨, 我地都係在房裡休息下, 下午在房食完野, 見無咩雨就出去行下.


(本來打算借單車踩), 出門口轉左行, 附近居民都係過著好樸素的生活, 但他們很友善, 會跟你微笑, 呢度附近都仲有幾間resort, 但又唔見好多人咁...我地行到BEACH (會見到有一個指示牌), 見到漁民在撒網捉魚, 他們用肉眼留意海上情形, 見到有群魚, 就即刻撒網, 唔通呢D收穫就係佢地今天的晚餐 


呢個碼頭好長, 由岸邊伸延到成幾百米, 可以同海再近一點


由碼頭又行返落沙灘, 在這我們消磨了些時間, 捉蟹仔, 拾貝殼



玩完就行返酒店, 在附近的士多買了可樂飲品 (買了4樣都係88THB, resort 一罐可樂麵要100THB呢 ;) )


無落雨就梗係要落下水, 返房的泳池玩下啦 ;)


我地有游水, 同PINGU玩, 影相...HEHE...


游完就沖涼, 去JOIN YOGA CLASS呀..


YOGA CLASS 一小時 (6-7PM), 玩下都幾得意...發覺自己的根好緊喎...HEHE...


返房休息一陣之後就去RESTAURANT 度食DINNER喇...


今次老公點了另一個湯, 就係"SHELL FISH & FISH SOUP" , 超級好味..有點像龍蝦湯.


呢個比冬蔭功更好呀


黃咖喱牛配反, 好好味, 主要D牛好靚...



食飽飽後, 返房休息, 浸個 Jacuzzi , 聽下海浪聲...生活就係咁簡單呀 :)


 


 


 


1 則留言:

  1. 妳好呀. 我將會係27/5~30/5 同老婆去布吉 honeymoon, 都係揀左呢間aleenta 住. 我想問妳... 知唔知道呢間resort 有無得join one day trip 去 "皇帝島" 既行程 ? 如果無, 我就打算係hk 搵agents 代訂. 希望妳能答覆. 謝謝.

    回覆刪除