Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

2010年11月13日 星期六

Phuket Day 3

由於時間真係好緊迫, 想在有限的五天玩盡佢, 就join左呢個半日蛋島遊喇.


今早落大雨, 真係擔心去唔成, 最後司機話會停雨, 可以出發了.


食早餐時記得拿多d面包去餵魚呀 ;)


蛋島, 在灘邊已經有好多魚, 好好玩呀..睇住佢地跟住d面包衝埋黎.


由於天氣都不是太好, 玩完餵魚, 周圍影下相就算..


9月的天氣真係麻麻地呀..


1pm返到酒店立刻check out, 因為我地已經遲左, 拿拿聲沖個身換件衫就落番lobby check out. check 完out, 行李keep 響lobby, 因我地仲想按多次摩, 食完kfc, 就去jungceylon下面搵間按1小時喇..



時間岩岩好, 3pm man哥朋友就黎接我地入去aleenta, 全程車約1小時.


入到aleenta, 地方不大, 但好舒服, 去到房就更加開心, 比想像中大, 地方仲好乾淨.


我地book左beachfront suite...因隔離有對couple住, 所以要share 個泳池, 都係試過一次一齊游.不過佢地都好nice.





真係勁鐘意aleenta 既pillow, 超級舒服呀! 真係好想買個回家, 在shop有得賣, 最後都無買到添 ~.~


shower gel 好香, 真係好鐘意佢既香味呀.


在房休息一陣, 就落沙灘行, 好蟹仔玩 :)


然後就去restaurant 食dinner喇.



d食物真係好好味, 用料新鮮真係好重要呀!


餐廳好細, 但都聽到有好多hk人入住aleenta (開頭以為無咩hk人添)


入到黎aleenta, 真係咩都唔做, 聽下海浪聲已足夠, 不會覺得時間過得好慢, 不會覺得好悶, 因眼前美景實在太美了. 加上aleenta 有i pod plays relaxing music, comportable pillow...樣樣都配合得好好, 好享受 , 好快就訓著左...


Jacuzzi - 訓之前浸浸, 純粹玩下... :)






1 則留言:

  1. 我想問由巴東到ALEENTA 車$要幾多呢?
    因為我將會BOOK ALEENTA住呀~?
    希望你會回我啦~! THANKS!

    回覆刪除