Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

2010年11月13日 星期六

Phuket DAY 1

4 SEP - 8 SEP 2010


Airline: Dragon Air 早去晚返 ;)


Hotel: millennium resort patong (2 nights) + aleenta resort ( 2 nights)


在 agoda book, 比旅行社平好多, 都猶疑左一排,再上網睇下穩唔穩陣..


book完在send 個e-mail 俾酒店confirm booking :) , 可以放心出發了.


車: man哥 (網上book定)( Contact: bj1998th@yahoo.com.hk)


tour: 偉林 (網上book定)


Day 1


book 左 布吉狂熱man 哥 (講廣東話,方便d) 車接送


hotel: millennium hotel, beachside (非常方便,行完街買完野放低d野再出街;) )


book 左 3小時 去 Phuket town ( 主要去Big C)


在central festival 放低我地之後,我地就行去big c, 因唔知方向, 在商場後面問左個靚女, 佢好好人,車(motor car) 我地去... ;) surprise ;)


BIG C 真係好多手信買,我地買左好多, 佢仲平d添,記得響呢度掃多d呀.


Next Station: Lotus Restaurant at Laguna Area


Lotus 附近resort 都好正咁..


Lotus 環境好舒服, 食物有水準, 游水海鮮...正..



食完呢餐, 返回芭東酒店後,我地仲有節目,就係去按摩喇 :)


Oriental Thai Massage


我上網已經book定, 仲話有車黎酒店接我地,我地見佢未到, 睇map 又好似唔係太遠,就行去喇..由酒店轉右直行,行左約10分鐘就搵到佢喇.


網上book 有9折呀.. book 左 2 hrs ( thai + oil massage)


我同老公都話正, 仲訓著左添 ...very good呀..真係好想再黎呀... :)


按完就回酒店了 ;)


 


 


4 則留言:

  1. hi, 請問beach side嘈唔嘈? 同埋你訂咩room type? 有無露台 ?
    thanks

    回覆刪除
  2. JSE Family in CHRIST2011年1月19日 下午6:31

    我住superior room 呀. 我覺得唔嘈. 記得有個露台, 不過唔算大呀.

    回覆刪除
  3. hi, would you mind give me " man哥" email address? we would want to book car, many thanks!
    [版主回覆07/31/2011 20:20:00]bj1998th@yahoo.com.hk

    回覆刪除