Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

2008年7月15日 星期二

Wedding Gown & Evening Gown

花了好多時間去選擇, 花多眼亂,實在好難選呀.


我第一間係去觀塘apm附近的工廈( 藝心) 試衫, 因為朋友介紹, 試左好多款, 款有好多.但d cutting 就差d咁. 我試了好多.cherry 同 bf 都無咩係點頭既. 婚紗更加睇唔岩. 咁岩撞到個多年無見既朋友 agnes, 佢咁岩又結婚, 佢bf alex仲醒左好多料俾我地. 邊間既eg靚呀.邊間同邊間差唔多呀咁..太好了 ! ;) 由於第一間試, 所以無book呀. 真係有點唔好意思 !


打後既日子就去了尖沙咀睇, 其實我都鐘意維多利亞果d.不過佢款唔多. 我又睇唔中哂.想一間過. 佢又唔算抵.因為分grade,要加錢. 最後無揀佢喇.


荃灣既灰姑娘d釘工係好靚好閃, 同唯美主義差唔多架.好多都係a-line款.其實我一般a-line款.service感覺一般. 唔考慮呢間啦.


最後選了 Vanesse L. Couture , 朋友話d衫幾靚. 上去睇又唔錯, 岩心水. 雖然無得試, 但WG同EG都睇得岩, OVERBUDGET之一, 一生人一次,轄出去啦 ;) BF都話呢間好嘛 !


其他衫呀.褂呀.男禮呀.就選了 佐敦名婚紗, 位置方便, 款式都多選擇,價錢好OK !


 


沒有留言:

張貼留言