Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

2008年7月15日 星期二

MUA

由於個妝對新娘子來說好重要,加上我平時自己化妝唔化好過化,所以好擔心搵左個唔合心水既mua. 所以我上生易活同yahoo blog睇左好多好多comments.我big date果日又係2月最好日子,好多心水既mua已俾人book左了.vivian係may既partner,幸好佢未俾人book,神真係有預備呀 !


 


Chong Makeup  ---> My Choice


我搵左vivian幫我呀. 本來想找wing yip , 但佢已被人book左. 其後睇到kiko,佢好細心同好人.個妝都好靚.都係full左.


vivian好快手.尤其set頭,好多就換左個頭呀. 不過試妝時個妝淡左d.希望到時個妝會出d啦.


我試左一個mua就confirm左喇 !



Kiko


Wing Yip


Elaine Tsang


Sum Sum


Caroline Sze


Say So


 


 


 


沒有留言:

張貼留言