Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

2008年7月15日 星期二

婚宴場地

天澄閣


地址:
九龍紅磡灣紅樂道12號海韻軒海景酒店3 樓


(紅磡港鐵站附近)


另設免費穿梭巴士,每日下午6:30pm至10:30pm,每15分鐘一班住來天澄閣至紅磡港鐵站。


特色: 宴會廳面積 16000 平方呎,可容納 500 人;20 呎特高樓底,配以歐陸宮廷式包金水晶燈,裝修瑰麗典雅,盡顯不非氣派;加上星級貼心服務,巧手佳餚,天澄閣中菜廳全心全意為您營做滿分的美食享受。


 


本來我地打算選尖東彩晶軒, 場新, 新娘房正,地點都方便,價錢ok, 有朋友去過飲話d野好食.


點知.因為一些原因.不能在3月個婚展book,睇過d期又無咩選擇, 都好煩惱.


在婚展,無意間發現天澄閣, 當時新開4個多月.所以明年3月頭的期都仲有好多.


我地又去視察環境, 個場好靚, 22圍就可包場.新娘房都唔錯,又有2間麻雀房共8台,岩哂要求呀.因為我唔想大廳有人打麻雀好嘈咁.(最好無得打牌, 但屋企人好大反應呀 ) 真係好感恩.在這個時侯找到間好岩要求既酒樓呀. 我地之前都有祈禱同埋兩個定左要咩要求, 總算合哂喇. 神真係為我地預備呀 !


唯一擔心係地點呀.雖然在紅磡火車站, 但由火車站行過去都要7分鐘.同埋識行就好易行.


 


雙方家長見面就係去天澄閣,一齊在火車站行過去, 最初爸說唔就腳呀(預料之內). 去到酒樓,環境真係幾吸引,食物質素同服務都ok呀. 經理又說遲些酒店夜晚都有shuttle bus 接客人來. 都算解決了問題啦. 最後爸都接受, 雙方父母都ok. 就選定了.


再要選的就係個日子, 我地本來打算5月架. 5月加價唔知加幾多. 爸又想我地早d . 又要選d日子佢地接受喎..最後選了 2月28日呀. 都算易記 ..hehe..



 


 


2 則留言:

  1. 你好, 我都係 book 咗天澄閣, 早你約一個星期 (2月22日), 我係轉場地过來, 本來係新港中心彩云軒, 但因為某d 原因, 所以轉來天澄閣!

    回覆刪除
  2. 我現正搵地方擺酒.....想問下天澄閣食物及服務可以嗎???如果30圍會唔會太迫???
    謝謝提供資料~~~

    回覆刪除