Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

2013年10月27日 星期日

20131027 荔枝角公園(27M1W3D)

今日星期日早上返完教會, 妍妍返主日學, 自己一個上堂, 發覺爸爸媽媽唔響度, D人又好陌生,最後都哭要搵媽媽, 我就陪佢上堂,都唔肯玩要攬住我, 係畫畫時就有畫.(佢想入BB房玩.唔上堂.所以扭計)
我介紹小朋友俾佢識,小朋友叫小朋友易好多呀. 有個小朋友叫佢坐,佢就肯坐. 但一搭膊頭玩就哭.後尾出左課堂, 見到檯面有野食, 我就同佢講要上完堂先有得食架.
佢就願意入番課室喇.
唉...滴汗! 真係黐身! INTERVIEW 點算呢!

下午返完教會,爸爸話去荔枝角公園,都好呀, 我都未真正行過, 只係去過嶺南之風果邊, 原來好大好大架. 我地去左遊樂場果邊玩咋, 呢個遊樂場都唔錯呀. 有SWING, 妍妍鐘意!
有分三層!
新發現就係一出美孚西鐵站直上公園, 好方便呀! 以後可以改黎呢度, 因為中間道果個太多人了.








沒有留言:

張貼留言