Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

2013年10月20日 星期日

20131020 蘇姑娘講道+探BB(27M3D)

今日好充實,一早起身入屯門去教會聽蘇姑娘講道, 完左崇拜.
去左間叫"泰好味" 食LUNCH, 好耐之前食過OK.OPENRICE COMMENTS 都唔錯.
但今日食LUNCH..超差.勁失望....下次唔會再喇!
食完去V CITY 行左陣, 就搭輕鐵去探BB喇.
妍妍呢個時候就訓左(今日無帶BB車,抱住佢超重呀!)
BB女好CUTE,似媽媽一樣咁靚女呀!
探完BB, 我去做FACIAL, 老公在阿媽屋企睇住妍妍,
返到來,老公謝哂,又話阿女跌親@.@
等埋我爸爸返來就一齊落去食飯.
食完回到家,發現我個索袋仔唔見左,頭先帶左落街呀! 弊.張八達通信用卡響裡面.
阿爸就即刻落街去番頭先間茶餐廳同我搵下.無呀... ~.~
回家再搵 (我印象中係無拿到回家) ...即刻打去CARD CTR 報失!
搵唔到, 離開搭車前再行番原路睇多次!都無....~.~"










沒有留言:

張貼留言