Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

2012年7月30日 星期一

Yin Yin Age 1 @ Face --Video

昨天去FACE揀完相後,我地無加相,等COPY CDR 途中,我地就睇埋個VIDEO, 我想個SALE 預我地唔要,
我開頭都無諗住要,點知爸爸話OK!
盛惠$1,030, 原先諗先過$800 就唔要呀!
爸爸話都係一次, 同埋見妍妍好合作,好開心. ^^

沒有留言:

張貼留言