Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

2009年6月29日 星期一

Precious Moments

我屋企除左有pingu, 仲有precious moments !


讀書時期, 我都好鐘意precious moments, 當時有想過如果我大個有工作, 每月出糧就買一個 ( 當然係未買過啦..haha..大個先知搵食艱難呀 !!)


到目前為止都有咁多個, 都好開心喇 !



呢個係我離開舊公司時老細送的.



呢個係老公送的 (結婚時我地放左響reception table度)



呢個係團契送俾我地既結婚禮物



呢個都係結婚禮物



呢3個都係我既好朋友cherry 同lok 在我生日時送架 ^^



呢個係我受浸禮物 ( 我記得係keith送)



呢個都係我受浸禮物 ( 師傅 & elaine送)


1 則留言: