Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

2013年11月3日 星期日

20131103 迪士尼翠樂庭BUFFET + 迪士尼樂園AGAIN(27M2W3D)

今日約埋爺爺麻麻姑姑去迪士尼樂園酒店翠樂庭食BUFFET.
我地1:30PM 入到去酒店,順便行下,有新發現喎,原來酒店旁有個大草地,平時都無行到咁出,所以唔為意添. 因為天氣不穩定,呢度應該比平時少人呀. 我地去到時仲有陽光(晚上就有下雨了).
妍妍最愛 - 執樹葉,走來走去,同埋吹BUBBLE!
玩左一陣,就入去食BUFFET, 妍妍太累 (頭先在草地跑來跑去), 胃口麻麻地!
但知道有野食, 都撐住!! 哈...

食完野就出番迪士尼樂園門口影相,影完爺爺麻麻姑姑就走, 我地就入場玩 (5PM)。
查完行李,妍妍見到安全入園後,即訓! 好攪笑!
我地見佢訓左, 就行下,去Golden Mickey排隊,等佢訓醒就有得睇喇!
睇完Golden Mickey, 再去小小世界, 玩左2次. (7:30PM)
行去睇下原來WINNIE THE POOH 無咩人, 好多人去哂等睇煙花!
我地玩左3次! 厲害呀! 玩完出來放緊煙花,原來呢度好多人企響度睇呀!





沒有留言:

張貼留言