Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

2013年7月1日 星期一

20130630 長洲遊(23M1W6D)

今天本來去尖咀某餐廳食,點知FULL哂.
咁爸爸就話明天落雨,不如改今天去離島,GOOD IDEA.
咁我就揀左去長洲喇.
我地搭 2:40PM 快船 ($35.8) ..入到去大約3:20PM...
妍妍上船無耐就訓左覺喇.
落左船,我地就先向右行,今天真係好熱呢 
行到咁上行,妍妍都醒了,就話要食餅 
小朋友都離不開食,玩,訓...哈..

佢醒左,我地就行去沙灘喇. 沿途買左大魚蛋食...(唔係甘永泰..太多人了)

沙灘滿哂人.我地行到最入..本來打算去觀音灘..D蚊已經打緊妍妍主意喇.
我地就即走, 妍妍都俾蚊咬左兩啖...OH...

今次即興,我地只係舖D野響地下坐. 俾左兩個剛剛飲完野既樽妍妍玩..
佢已經玩得好開心喇...
玩玩下..仲在灘邊訓低等浪黎添...  佢真係好大膽...
玩到7點就同佢換衫走人喇.

我地揀左一間叫"到此一遊" 食...叫左一個冬蔭公湯底既豬頸肉金邊粉同埋一個ABC 湯牛肉螺絲粉.呢個好岩妍妍食..
長洲食野都幾抵...一個餐都是$36
食完就搭船返去..但個碼頭好似淪陷左咁..勁多人..好似走難呀!
最後老公話都排到亂哂喇.
我地坐左8:30PM 果班慢船, 豪華位($28.7)
好耐都未坐過呢D船喇...細個果時...入去梅窩探婆婆時就會坐....
想當年豪華位D冷氣超凍, 坐船食香噴噴既餐旦面...正呀!

我地帶妍妍出左去外面...嘩...滿天星星呀...妍妍都係第一次睇真既星星呀...
唔知佢明唔明呢...HEHE..
去到中環再轉船去尖咀..經過海運..就上去睇埋龍貓..但裡面關門了.只影左巴士站場景(都要排一陣)
今天行程真豐富!


沒有留言:

張貼留言