Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

2013年6月2日 星期日

20130601 馬灣遊

氣溫: 33度左右
天氣:晴天,陽光普照


今日真係好熱,超好天,大約3點,我地就出門口搭東涌線去青衣,再轉巴士入去馬灣。其實都幾方便的。

平時入來,都好少周圍行,今次先去珀麗灣,碼頭附近有她多食肆,價錢相宜。又有百佳。

有條路可推BB車落沙灘的,又幾方便呀! 

我地有個任務就係去探營,太陽館渡假村,環境唔錯,係多蚊DD..妍妍又餵蚊喇!

渡假村隔離,有條小徑通往舊街,可憐的一條荒廢村落,有好多橫額寫住被迫走,無穫合理賠償之類...。

妍妍見到有大空地,就落地踩野草呀。

我住要想重遊舊地,去吸水門碼頭懷念一番,當年同好朋友在此唱談至通宵!

去完呢度,我地就去沙灘喇,妍妍沿路上訓著左(終於肯訓@.@)

到沙灘,我地安頓好後,就叫醒佢玩沙喇! 

玩到7點就換衫走人喇.

在珀麗灣選了一間叫"又一間餐室"食晚飯。




沒有留言:

張貼留言