Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

2013年3月12日 星期二

新加坡之旅2013-帶BB去旅行

證件
只需特區護照及無相身份證

CHECK IN
提早通知航空公司, 可安排 ROW 30 前排較闊的位置,有換片板. (我坐的是國泰)

機上餐飲
妍妍19個月,可選BB 餐或兒童餐
我選了兒童餐, 去程時沒有俾兒童餐我, 我問空姐時話無MARK, 有份STOCK BABY FOOD就俾左我. 

回程時就係兒童餐, 有個BURGER, POTATO CHIPS. MILK,FRUITS

BB車安排
CHECK IN LUGGAGE 時會問你係咪推到登機閘. 會俾個大袋你裝好BB車, 登機前包好BB車放在旁邊就可以.

BB食具
剪刀一定要放在寄艙行李, 唔可以放在隨身行李登機架

BB在新加坡之飲食
因為我住在朋友家,可以煮下野食,如果住酒店,都可以用煮下快熟的面,烚雞蛋.
出街多數都係食面包.
在超市買些生果.YOGURT.
在餐廳,可食白飯 + 提子乾, 阿女好LIKE .HEHE.

我有帶BABY FOOD 去, 用保溫瓶焗左D ABC粉, 加埋BABY FOOD 俾阿女食.但佢唔食 @.@

BB在新加坡之感受
阿女好似知道去左另一個地方,成日要我抱,有時都會扭下計,呢度就辛苦D.
阿女好愛玩,知道我地帶佢去玩.唔肯訓.玩到盡呀! 
經過白天的行程,晚上我都好累喇. 
所以帶小朋友去旅行, 安排整個下午的行程已經夠了.

行李又會拿多了,老公都好吃力呀!
帶埋BB去,可以一齊去玩,係好開心,但會辛苦D!






沒有留言:

張貼留言