Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

2012年11月8日 星期四

妍妍迦南富榮花園13年N班面試(15M2W2D)

112日(五)  妍妍迦南富榮花園13N班面試



呢次係妍妍人生第一次既大考驗呀。今早只有媽媽同妳一齊去。原來都有好多,起碼9成都係兩個家長去,非常重視哦!



因為我單人去,所以要同妍妍一齊聽完簡介會先進行面試。呢兩日妍妍有些扭計,幸好今早去了便便,舒暢D,在學校沒有扭計呀!整個簡介會雖然唔會坐定定,撩下前面位個爸爸玩之外,都無嘈到,算係咁呀! ~



聽完簡介會就由黃老師負責IN妍妍喇。



首先帶妍妍去到一間房,有另一對在對角的位置IN緊。



妍妍坐低,老師就叫我拿番張申請表俾佢,同埋問妍妍相中人是否妍妍,妍妍識點頭呀!



跟住妍妍先玩膠積木仔,有3個疊住,妍妍想拆開呀,不過唔夠力,因為好實呀!老師就無叫佢砌番D 形狀,然後叫佢放番入個盒裡面,整理番D玩具,妍妍都做到。



之後就玩入錢箱,有幾個膠圓形叫妍妍放入由膠盒製成的錢箱,妍妍未玩過,我仲以為佢唔識添(
後記: 老公話星期日返教會時妍妍有奉獻呀,可能因為咁佢就記得喇!感謝主!) 妍妍好鐘意玩呢個。



然後,老師又問下我問題:



老師: 平時帶妍妍去邊呀?



: 夏天去沙灘,平時會多帶佢去遊樂場,等佢見多D小朋友,對佢都好D.



老師: 小朋友邊個照顧呀?



: 由麻麻照顧呀.返工之前就放去麻麻度,放工就接佢,有時食埋飯先走呀.



 



跟住叫妍妍指眼耳口鼻呀! 妍妍指左我對眼,老師個鼻,我既口、耳同頭髮。真係估唔到佢唔指自己呀!哈哈!



 



然後就認生果,有APPLE,ORANGE,BANANA.



其實妍妍見到已經好想玩,想用兩隻手拿添。老師叫妍妍拿個蘋果俾媽媽,橙俾老師咁。



 



老師: 妍妍平時鐘意食咩呀?



: 香蕉、藍莓。



老師: 妍妍唔鐘意食咩呀?



: 應該係橙呀! 怕酸呀。不過佢咩都食呀!



 



最後就係玩推車仔呀。



老師叫妍妍推架車仔俾媽媽,不過妍妍唔識放開手讓車仔行呀,只係拿住在檯面推前推後咋。呢PART就差D!



 



老師話要練習下呀!



 



走時,老師送左隻ANGRY BIRD俾妍妍,當然要謝謝,叫妍妍點頭呀!



妍妍仲想推凳,老師知道妍妍鐘意坐凳呀,仲教妍妍坐完要推番埋張凳添。



 



今次既INTERVIEW,唔知得唔得呢。



不過佢都收幾多人呀.上午67,下午67,比其他KG 收好多喎。



我鐘意佢校舍整潔、以故事形式教學、會有唱詩祈禱、有教材俾家長回家教小朋友。相信妍妍都會鐘意呢度呀,不過由屋企行過來要15分鐘。



 


沒有留言:

張貼留言