Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

2012年8月17日 星期五

妍妍第一次去南丫島

4/8/12(六)
今天係妍妍舊曆生日,一早計劃今天去南丫島玩呀,但陰陰天,最後都決定如期出發 YEAH ! (都好.唔曬呀)

放工後,即刻接妍妍回家打點一切,餵妍妍,就出發喇.
由九龍站去香港站,爸爸在香港站等我地.
然後去4號碼頭搭3:15PM 船入南丫島榕樹灣, 船上都有不少推BB車的父母帶子女入去,
其實都幾方便,全程唔駛收車, 船程只需25分鐘度.(我覺得好快就到呀)


入到去, 睇下有咩食先(打算入來食TEA ^^)
原來果間串燒店已執笠,惟有幫襯第二間啦.
最後時間關係,我地只係買左一杯焗薯粒,兩串串燒同食左豆腐花 就出發去沙灘喇.



初時妍妍好驚沙, 後尾媽媽同妍妍一齊玩,妍妍就無咁驚.
不過依然驚海水呀.仲驚到喊添 ! 

玩到6點就沖身走人喇. 我只係掛住帶阿囡D衫, 我幫佢沖身時,我都成身濕哂 @.@
換好哂.開BB車離開沙灘, 妍妍已訓著LU. ;)

本來想上風車果度, 黎咁多次都未去過. 但太晏,天開始黑. 最後無上去. 返榕樹灣食DINNER.
揀左 海景BBQ 餐廳. 坐餐廳後的戶外位置, 好有情調. 不過要犧牲.就係餵蚊呀.妍妍俾蚊蚊左好多.
本來好高興,妍妍訓左.同老公可以2人世界.CANDLE NIGHT. 不過老公唔識做. 俾佢激C. 令到今個行程有少少缺憾 :/

食完就搭8:30PM 船返中環, 再轉船返尖沙咀.

下次要再來先;)



1 則留言: