Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

2012年4月18日 星期三

母乳餵哺的第9個月


妍妍已9個月大, 也是我成功母乳餵哺9個月了!


由妍妍轉固體食物開始,乳腺都塞過幾次了。


 


第一次在新年前後,因為有時出了街,時間亂了,我又谷奶,未能即時擠出或埋身餵,以至有硬塊出現,感到痛楚,狂推也擠不出,擔心會惡化去睇醫生。


 


3月底,最近減少了PUMP奶的次數,但早上起來未餵哺的一邊又非常谷,當我11點去PUMP奶時,已經好硬。又有時奶奶好晏先餵妍妍食粥,我放工回家妍妍還未肚餓,在好谷的情況下餵少了一次。又因去探朋友,預算不到時間又無理會,加加埋埋就出事了。今次更痛,也令奶量少左好多。除了睇醫生,也致電母乳熱線姑娘,她教我敷冰敷椰菜,睡前也敷冰,讓第二朝起床時唔好谷奶。


姑娘也叫我翌日返健康院,健康院姑娘教我食完的一邊就不要PUMP奶了,只PUMP未食的一邊。谷奶的一邊每次先食,然後可食埋另一邊(原來BB大了,不用跟初生的一套-每餐食一邊同PUMP完左邊PUMP右邊來回2)。平時都係敷冰唔好谷奶,谷奶就讓BB埋身食,最幫到我都是BB埋身食。經過幾天後,確實通番好多,乳房鬆了,但感到BB好用力才食到,可能奶量少了(未出事前是最多奶的一邊 :/ )。不知會唔會可以回復以前的呢?只怪自己不好好去處理啦!日後真係要小心小心。免得谷奶令乳腺又塞呀!早幾天飲了木瓜湯,唔知係咪乳腺未好返,又痛番呀 >.<


 


9個月餵哺母乳的日子,回頭想真的不易過,由初時每天餵哺十多次至今每天餵哺四至五次,每次花上我很多的時間及痛楚,但是值得的,換來的是囡囡的健康嘛!這是媽媽能夠從我自己身上所送給妳的禮物呀,感覺也是我一生中最大的成就。



沒有留言:

張貼留言