Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

2012年3月12日 星期一

妍妍同爸媽早上離別時依依不捨(7M3W3D)

12/3/12(MON)
今早我同老公帶妍妍去奶奶家,我地想離開時,妍妍唔開心想喊咁既樣,佢開始知道我地會放低佢喇.


妍妍蝦爸爸媽媽既. 我見佢在奶奶度又肯訓, 在網床玩無扭計架...
但SAT, SUN 就要我地抱佢.

最鐘意出街, 一見到揹帶真係好開心呀! 哈哈!

沒有留言:

張貼留言