Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

2008年12月7日 星期日

Agnes & Alex Wedding

今天出席agnes & alex既婚禮, 好開心呀.


我都是今年偶爾撞到agnes呀. 佢係我初一同學黎架.


事隔咁多年在大家結婚既時候撞到, 可以互相分享喜悅!


願你倆終身都愛護,體諒對方啦 !


願alex 早日信主啦 !


 


This is my first time attending 天主教 wedding ceremony


 


2 則留言:

  1. 多謝你同Simon出席我地既婚禮呀! 好快就到你地既婚禮(我都係第一次參加基督教既婚禮呢!! ) 乜我同你係中一同學咩??? 唔係中三 ?

    回覆刪除
  2. 哈哈..好似係呀..失憶添...

    回覆刪除