Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

2008年9月9日 星期二

法國婚紗影相

上星期仲擔心咁既心情今天點影婚紗相呢 ? 幸好我倆暫時有共識 !


今天可開開心心影相喇 


準備:


-花球,襟花


  我在花墟(palette, 無意間發現)租了一個絲花花球. 係黃白紫色露枝款, 我幾鐘意  $150(三日兩夜), 如果只係用來影相的話, 絲花都可以呀. 連攝影師都覺得好真. 因為佢話絲花碎花唔係太衛生.所以無絲花既碎花.要買真花..



 


-碎花


  在花店買了一些紫色花仔同埋小黃玫瑰


- 粉樸


-男士恤衫, 皮鞋


-蚊怕水


 


影相著平底涼鞋就得喇. 都唔會影到既..真係正...


那天我地食完早餐, 10點到, 幫我化妝既叫Rico, 近睇係好似Kelly呀..


而我地既攝影師就係Thomas, 助手係Mike.佢地都好Nice呀..


第一個造型係淺藍色晚裝..戴了小皇冠.. 跟住影左一些室內既佈景. 件晚裝我係無加錢.因為我地唔會要太多相. 果件又唔太差.


第二個造型就係大拖尾婚紗, 頭飾是蝴蝶, 影了一些鋼琴,SOFA,大水晶燈,酒吧景.


第三個造型係A-LINE婚紗,頭飾是碎花,  影了園景同水池景


今天天氣都頗熱呀..見都有人會出海影..應該仲熱...


影到4點就影完了..可以出食野喇 :D


 


整體都好滿意法國婚紗的服務態度 !


 


沒有留言:

張貼留言